Fullmåne

Sätter igång med mitt andra inlägg på bloggen till lite softad reggaemusik av Josie Mel.
Skulle börjat jobba kl 07:00 imorse, men vaknar 07:30 av att min chef ringer och undrar om jag sover gott. Haha skum känsla, var fortfarande i drömmarnas dimension när jag kom till jobbet kl 08:00. Hörde vid personalfrukosten att de flesta sovit dåligt under natten på grund av fullmånen. Jag själv hade sovit bättre än jag gjort på länge och drömmt underliga drömmar. Måste ha stängt av mobilen i sömnen, hade ju viktigare saker för mig än att jobba hehe. Intressant det där hur vår måne påverkar livet på jorden, havets ebb och flod, jordens rotation och människors sömn blandannat.

Efter en intensiv dag på jobbet drog jag till Grönalund för att köra 5-kamp med några polare och se Gentleman uppträda.
Insåg att Grönan "suger" ganska hårt för en snubbe i min ålder, åkte några åk, men attraktionerna är få. Och de har liksom inget extra att erbjuda. Samma grejjer som när man var liten typ. Tyckte iofsig att det var rå nice då. men men... Kanske är en aning kräsen. Åkte Bergochdalbana, Radiobilar mm. Fick i allafall höra sköna vibez från den ihärdigt Ganjapropagerande Gentleman och The far east band. Jag är inte direkt något fan av Gentleman men han bjöd på ändå på en del bra toner under den blåsiga kvällen. Ett plus var hans körtjejer som fick steppa in och köra några låtar solo med riktigt grym känsla.

Ok love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0